Reklamation

Reklamation

På alle produkter ydes 2 års reklamationsret (ikke garanti - bemærk dog, at der kan være en udvidet garanti fra producentens side).

Alle reklamationer skal sendes på e-mail. Vi kan desværre ikke være behjælpelige med reklamationer over telefon, da det kræver billeder af fejlen for at kunne hjælpe dig.

Reklamationsretten dækker ikke forbrugsvarer som forventes at måtte blive slidt som følge af korrekt brug.

For hurtigst ekspedition af din reklamation:

Send en mail til:

epitrade@epitrade.dk

Inkluderer følgende informationer:

  • Ordre-nummer.
  • Billeder / video af fejlen.
  • Fyldig fejlbeskrivelse.

Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket jf. købeloven er inden for to måneder, fra du opdager fejlen.

Bemærk: hvis varen er blevet skadet under transporten, skal du reklamere med det samme, ellers frafalder din garanti jf. købeloven.

EPITRADE undersøger nu varen. Kan defekten påvises tilbydes der en reparation eller ombytning. Den reparerede eller ombyttede vare returneres naturligvis uden yderligere omkostninger for dig.

Kan der ikke konstateres en regulær fejl/defekt på produktet, vil det blive returneret mod et servicegebyr på DKK 300 inkl. moms til dækning af udgifter ved sagens behandling samt fragtomkostninger.